Reklamace a servis

Postup při reklamaci zboží

  1. Kupující je v případě reklamace povinen o tom písemně (e-mailem) informovat prodávajícího. V takovém oznámení prosím co nejpodrobněji popište důvod reklamace. My vás pak do tří pracovních dnů budeme informovat o dalším postupu ve vyřizování reklamace. V ostatním se reklamace řídí platnými zákony, zejména pak Zákonem na ochranu spotřebitele.
  2. Prodávající poskytuje na prodávané zboží záruku dle obecně závazných právních předpisů po dobu uvedenou v záručním listu. Není-li v on-line katalogu uvedeno u daného produktu jinak, je záruční doba na produkty 2 roky. Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu.
  3. Zboží, u kterého je výrobcem vyžadována odborná instalace proškolenou osobou nebo firmou (např. plynové a elektrické kotle, bojlery, apod.), je kupující povinnen tuto odbornou instalaci zajistit. V případě, že tak neučiní, nebude reklamace uznána.
  4. Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami (úder blesku nebo jiný atmosferický výboj, oheň, voda) nebo působením jiných nestandardních jevů (např. přepětí v rozvodné nebo telefonní síti). Záruku nelze uplatnit na výrobky s odstraněnou pečetí výrobce, případně na zboží mechanicky poškozené. Prodávající může odmítnout reklamaci zboží v případě zřetelné manipulace se záručním listem (přepisování apod.)
  5. Dopravu na místo uplatnění reklamace hradí zákazník. V případě oprávněné reklamace dopraví prodávající zboží k zákazníkovi na vlastní náklady přepravní službou nebo poštou.
  6. Adresa pro zaslání reklamovaného zboží: 24 mall s.r.o., Hlavní 64, 747 06 Opava
  7. K reklamovanému zboží je nutno přiložit záruční list, kopii dokladu o nákupu (faktura) a podrobný popis závady. Nevyskytuje-li se závada trvale, je nutno jednoznačně uvést podmínky, za kterých se projevuje. Reklamované zboží musí být zabaleno v originálním obalu a musí být kompletní, tj. včetně všech manuálů, příslušenství apod.
  8. Při nedodání patřičných dokumentů pro identifikaci zákazníka a závady bude započato reklamační řízení až po dodání všech nutných dokladů.
  9. Prodávající se zavazuje odstranit vadu zboží, které je předmětem oprávněné a správně uplatněné reklamace jeho výměnou, opravou nebo vrácením zaplacené kupní ceny. O způsobu řešení reklamace rozhoduje výhradně prodávající.